معتمدان محلی، پلیس را در برقراری امنیت همراهی می کنند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: معتمدان و بزرگان محلات، پلیس را در برقراری امنیت همراهی می کنند.

یحیی الهی بیان کرد: حوزه وظیفه پلیس گسترده است چراکه هرجا نیاز و مطالبه ای باشد تحت هر عنوان به سازمان انتظامی مرتبط است تا بتواند مطالبات جامعه را پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه وظایف پلیس در تمام سطح گسترده است اظهار داشت: اما بزرگترین وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت است که کلمه ای پر مفهوم و پر حجم می باشد.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و رشد و بالندگی بدون حضور پلیس امکان پذیر نیست ادامه داد: رشد علمی و ترویج فرهنگ معنوی نیز در سایه امنیت امکان پذیر است و حتی حضور در مساجد جهت تکالیف دینی و شرعی با وجود امنیت میسر می شود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه نعمت امنیت مجهول است افزود: نیروی انتظامی و جامعه باید برای ایجاد هر چه بیشتر امنیت در کنار همدیگر باشند تا به ماموریت ها جامه عمل پوشانده شود.

سردار الهی بر ضرورت همراهی مردم و پلیس برای ایجاد امنیت تاکید کرد و افزود: شعار و عمل نیروی انتظامی، خدمت به مردم است و افتخار این نهاد تلاش در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی می باشد.

وی گفت: پلیس جامعه محور از راهبردهای پلیس ایران اسلامی است و همراه مردم، در بین مردم و برای آنها در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند همچنین نیروی انتظامی موظف به ایجاد امنیت در داخل کشور و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی می باشد که مردم نیز در تحقق این مهم تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: در این راستا امنیت باید به مردم اثبات و دستورالعمل امنیت جامعه محور در این استان ایجاد شود که بزرگان و متنفذین بعنوان همکار و همراه محله ها و مناطق یاری رسان هستند.

سردار الهی با اشاره به اختلافات جزیی که منجر به قتل می شود افزود: معتمدان و بزرگان محلات می توانند در پیشگیری از جرم نیز تاثیرگذار باشند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.