می‌سازیم تا ساخته شویم/یک هزار دانش آموز بسیجی در خدمت زلزله زدگان خوی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: هزار دانش‌آموز از سراسر کشور برای خدمت خالصانه در مناطق زلزله زده خوی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در مراسم افتتاح قرارگاه اردو‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی کشور که در جوار گلزار شهدای شهرستان خوی برگزار شد گفت: امروز به برکت اردو‌های جهادی ۱۶ میلیون دانش‌آموز در مدار انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

سردار مجتبی باستان گفت: اردو‌های جهادی دانش‌آموزی بهترین ابزار برای فرهنگ‌سازی و ایجاد روحیه ایثار و مقاومت در دانش‌آموزان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: به برکت همین اردو‌های جهادی دانش‌آموزی ۱۶ میلیون دانش‌آموز در مدار انقلاب اسلامی در حال حرکت هستند و این امر مهم نباید به‌هیچ‌عنوان کوچک شمرده شود.

سردار باستان روحیه و عمل‌گرایی گروه‌های جهادی دانش‌آموزی را برگرفته از سیره علوی و ائمه اطهار دانست و اظهار داشت: سرلوحه کار ما در تشکیل اردو‌های جهادی دانش‌آموزی همان تربیت نسل جوان که زمینه مناسبی برای تعلیم تربیت واقعی دانش‌آموزان است، همان روحیه جهادی و علوی ائمه اطهار می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بیان کرد: ما با شعار "می‌سازیم تا ساخته شویم" وارد این عرصه شده‌ایم و تلاش خواهیم کرد ریشه محرومیت و فقر را در کشور مهار کنیم.

وی افزود: یک هزار دانش‌آموز از ۳۰ استان کشور برای خدمت خالصانه و مهم‌تر از آن به‌صورت داوطلبانه جهت مرمت سازی، شاداب‌سازی، کمک به دیوارچینی مدارس و حسینیه‌ها، کمک به ساخت مسکن نیازمندان و زلزله‌زدگان با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تا پایان تابستان امسال فعالیت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.