مطالعات ال‌آرتی هنوز به نتیجه نرسیده است

ربیس شوراى شهر تهران گفت: ال‌آرتی اتفاق جدیدی نیست و سال‌ها بحث بوده که عملیاتی شود، اما هنوز مطالعات به نتیجه نرسیده است.

مهدی چمران در خصوص انعقاد تراموا اظهار کرد: خرید اتوبوس‌های سه کابین در برنامه بوده است. ال‌آرتی اتفاق جدیدی نیست و سال‌ها بحث بوده که عملیاتی شود، اما هنوز مطالعات به نتیجه نرسیده و شهرداری روی آن کار می‌کند و شورا نیز کار خواهد کرد و اگر به نتیجه برسیم، عملیاتی خواهد شد. باید طرح به شورا بیاید.

وی با اشاره به تعطیلات تابستانی شورا گفت: هفته آینده دو جلسه شورا تعطیل خواهد بود و جلسات بعدی به دو هفته آینده موکول خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه ساختمان‌هایی روی گسل‌ها و شمال تهران ساخته شده درست است و می‌دانیم گسل خطرناکی است و باید تمهیدات در نظر گرفته شود، اما از وقتی که مرکز تحقیقات، مطالعات را به نتیجه رساندند باید ضوابط در ساختمان‌هایی که در نزدیک گسل‌ها ساخته می‌شود، رعایت شود. مرکز تحقیقات باید از نظر محاسباتی مجددا ساختمان‌ها را بررسی کند و مواردی که قابلیت مقاوم‌سازی دارند، مقاوم‌سازی شود.

وی با بیان اینکه گاهی شهرداری چندان تسلطی به ساخت و ساز‌های غیرمجاز ندارد، چون در خارج از حریم ساخته شده است، یادآور شد: باید پیش از ساخت و در حین ساخت جلوی آن را بگیرند، اما گاهی می‌بینیم عده‌ای کفن می‌پوشند و می‌آیند و می‌سازند. این موضوعی است که سال‌ها با آن درگیر هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ireland
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
ترافیک تهران فقط همینو کم داره
آخرین اخبار