لزوم حفظ باند پروازی دوشان تپه

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باند پروازی دوشان تپه در منطقه ۱۳ یکی از بهترین ذخایر اراضی تخلیه مجروحین در زمان حادثه و بحران در شهر تهران است.

احمد صادقی با اشاره به موضوع باند پروازی دوشان تپه گفت: توافق خوبی از سوی شهرداری با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده و امیدواریم مردم طعم خوب این خدمت را حس کنند، اما ضروری است که در این توافق بحث باند پروازی دوشان تپه مورد توجه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: من قبلا هم در این خصوص تذکر داده بودم و مجددا تذکر می‌دهم که باند پروازی دوشان تپه اگرچه استاندارد‌های لازم را برای پرواز‌های مسافرتی ندارد، ولی در زمان بحران (زلزله، جنگ و ..) مناسب برای تخلیه مجروحین حوادث است. 

صادقی ادامه داد: این باند پروازی یکی از ذخایر اراضی تخلیه مجروحین زمان حادثه شهر تهران است که باید حفظ شود؛ و امیدواریم در کمیسیون ماده ۵ برای این موضوع تصمیمات خوبی گرفته شود. 

وی افزود: کوتاه شدن این باند آن را تبدیل می‌کند به هلی پورت که تنها با هلی کوپتر امکان تخلیه مجرحین در زمان بحران فراهم می‌شود در حالی که اگر ارتفاع ساخت در این محدوده رعایت شود می‌توان امید داشت که باند پروازی دوشان تپه کوتاه نشود. امیدواریم تصمیمی گرفته نشود که طعم خوش خدمت در مزاق مردم به تلخی گراید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
پادگانiای شرق تهران باید پارک و درختکاری بشن
آخرین اخبار