رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: تأمین روشنایی پارک‌ها و فضای سبز موجب امنیت بیشتر برای شهروندان می‌شود.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: پارک‌های سطح شهر به عنوان یک مکان مهم فرهنگی و تفریحی در شهر‌ها و جوامع شناخته شده است، به همین علت روشنایی پارک برای آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته او؛ نورپردازی مناسب، بوسیله منابع نوری مانند لامپ ال‌ای دی و پروژکتور ال‌ای دی، متناسب با فضای سبز و پارک‌ها علاوه بر زیبا سازی روشنایی کامل محیط را تأمین می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری گفت: بر این اساس، شنبه‌ها به عنوان شنبه‌های برخط بازدید میدانی از مناطق شهرداری صورت می‌گیرد و شهرداران مناطق، معاونت‌های خدمات شهری، رئیس سازمان سیما و منظر و مشاور ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حضور دارند.

او در پایان افزود: بازدید میدانی از مناطق پنج گانه شهر یزد شنبه‌های هرهفته در دستور کار قرار گرفته است تا با استفاده طرح‌های ارائه شده در کمیسیون خدمات شهری، برای مشکلات و نقایص شهر از جمله پارک‌ها و فضای سبز چاره‌ای اندیشیده شود و در بازدید‌ها آنچه بیشتر مورد توجه بود ضرورت تأمین روشنایی پارک‌ها و فضای سبز شهر یزد بود که امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب، این مشکلات رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار