با هدف افزایش همکاری های بین دستگاهی در خصوص اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ، رحمتی سرپرست ثبت احوال استان با حضور در صدا و سیمای استان با کیخا مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد .

 رحمتی سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت : ثبت احوال در استان سیستان و بلوچستان با قدمت ۹۵ سال هم اکنون در ۵۶ نقطه خدمات رسانی تلاش دارد تا با افزایش سطح دسترسی مردم به ادارات ثبت احوال ، خدماتی راحت و روان ارائه نماید ‌و موجب افزایش سطح رضایتمندی مراجعین شود. 

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ثبت احوال استان گفت : ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان تنها استانی است که در راستای پاسداری از هویت ملی دو شهید (شهیدان ارجمندی و صیادی) تقدیم نظام نموده است و پاسداری و حراست از اسناد ایرانی در استان متفاوت با سایر استانهاست . 

 وی افزود : در طی این سالها ثبت احوال تلاش نموده است تا با اجرای طرح های مختلف در سطح روستاها و بخش ها همچون طرح شهید ارجمندی و طرح دهگردشی ، در راستای هویت بخشی ایرانیان گام بردارد و خدمات مطلوبی را به تمامی مردم در استان پهناور ارائه نماید .
 
 وی با اشاره به سامانه های جدید سازمان ثبت احوال کشور در بستر اینترنت گفت : اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص سامانه های جدید کمک شایانی به مردم استان خواهد نمود زیرا خدمات رسانی بر بستر اینترنت فراهم گردیده و تلاش است تا با ارائه خدمات الکترونیک به متقاضیان ، سطح دسترسی مراجعین به ادارات ثبت احوال را کوتاه تر نماید. 

 کیخا مدیر کل صدا و سیما استان گفت : اقدامات و فعالیت های صورت گرفته شده در استان باید به درستی و صحیح اطلاع رسانی گردد زیرا باعث افزایش سطح رضایت مردم و ایجاد امید و انگیزه و حس خوب در مردم خواهد شد و مردم شاهد خواهند بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مشکلات آنان توجه داشته و برای آن چاره اندیشی نموده است .  

 وی بیان داشت : صدا و سیمای استان آمادگی دارد تا با مشارکت و همکاری بیشتر نسبت به اطلاع رسانی اقدامات و همچنین تشریح قوانین و مقررات در حوزه ثبت احوال ، نسبت به آگاهسازی جامعه کمک نماید. 

 وی گفت : اطلاع رسانی درست و صحیح و شفاف سازی موضوعات ، می تواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند و همچنین زحمات و تلاش های کارکنان ثبت احوال در استان به تصویر کشیده شود .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار