به مناسبت فرارسیدن روز شهرداری و دهیاری‌ها و در راستای ارتقاء سطح تعاملات و همکاری‌های مشترک، رحمتی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان با حضور در شهرداری با براهوئی شهردار زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

روابط عمومی ثبت احوال سیستان و بلوچستان ؛   رحمتی ضمن تبریک روز شهرداری به کارکنان خدوم شهرداری گفت: aa همکاری و همراهی شهرداری با ثبت احوال استان از گذشته تاکنون در راستای ثبت فوت در سازمان آرامستان‌ها بوده است و این امر باعث گردیده تا ضمن ثبت در مهلت قانونی وقایع وفات، در پاسخگویی به مراجعین و خانواده داغداران تسریع گردد و باری از دوش آنان کاسته شود. 

  سرپرست ثبت احوال استان گفت: وجود آرامستان‌های مختلف در حاشیه شهر زاهدان و عدم محصور بودن این آرامستان‌ها مشکلاتی را در ثبت بهنگام وقایع بوجود آورده است که نیاز است تا با همکاری سازمان آرامستان‌های زاهدان این وقایع به ثبت احوال اعلام گردد. 

  رحمتی با اشاره به ماموریت‌ها و اهداف ثبت احوال استان گفت: ثبت احوال به عنوان مرجع هویت افراد در تلاش است تا سطح دسترسی مراجعین را به ادارات ثبت احوال کوتاه‌تر نماید فلذا در تلاش است تا با ایجاد فضای اداری مناسب در سطح شهر زاهدان بتواند خدمات بهتری ارائه نماید که نیازمند همکاری و تعامل شهرداری است.
 
  براهویی شهردار زاهدان گفت: ثبت احوال به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم و خدماتی است که مراجعه کنندگان بسیاری دارد و قول مساعد دادند تا در خصوص تامین ساختمان مناسب جهت خدمات رسانی به مردم، همکاری و تعامل با ثبت احوال صورت گیرد و بیش از پیش در خصوص اعلام بهنگام وقایع فوت به ثبت احوال اقدام گردد.

  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار