مدیرکل راهداری، حمل و نقل جادهای استان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمعهای خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.
محمد مشتری افزود: نمازخانه ها، جایگاههای سوخت، سرویسهای بهداشتی و تمامی عناصر مجتمعهای خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل ادارههای کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآوردههای نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.
او بر بازدید دورهای و مستمر از مجتمعهای خدماتی رفاهی گفت: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام میشود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
مشتری افزود: مسافران و کاربران جادهای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمعهای خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.