تامین بخشی از برق مصرفی آبادان توسط پالایشگاه

رئیس تولید و توزیع برق شرکت پالایش نفت آبادان گفت : به منظور کاهش خاموشی ها پالایشگاه بخشی از برق مصرفی این شهرستان را تولید می کند.

غلامعلی رامیرئیس تولید و توزیع برق شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و نیاز بیشتر شهروندان به انرژی برق و با هدف کاهش خاموشی‌ها پالایشگاه آبادان بخشی از برق مورد نیاز شهری را تامین می‌کند.

به گفته او پالایشگاه آبادان در حدود ۱۰۰ مگاوات در ساعت برق تولید می‌کند که که ۸۰ مگاوات آن   برای مصارف واحد‌های قدیمی، واحد‌های جدید فاز ۲ و مناطق مسکونی و سازمانی استفاده می‌شود و ۲۰ مگاوات آن به شبکه سراسری اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه این شرکت موفق شده طی ۲ سال گذشته دریافتی برق خود را به صفر برساند تاکید کرد تزریق برق به شبکه سراسری در حالی است که خللی در شبکه و تولید پالایشگاه آبادان ایجاد نمی‌شود.

آقای رامی گفت:برق تولیدی توسط پالایشگاه آبادان به پست برق ولیعصر (ع) این شهرستان تزریق می‌شود و این موضوع و همچنین عدم دریافت برق از شبکه سراسری برای پالایشگاه سبب پایداری و بهبود شرایط توزیع و انتقال برق در منطقه شده است.

این مسئول تاکید کرد روند تزریق برق از سوی پالایشگاه به شبکه سراسری انتقال برق شهری تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.    

او همچنین گفت: تامین بخشی از برق مصرفی شهر آبادان توسط پالایشگاه تعاملی سازنده میان شرکت پالایش نفت آبادان، شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان و شرکت توزیع برق ابادان وجود دارد که منافع هر دو طرف را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.