رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: با اعزام کاروان سلامت هلال احمر ۵۰ نفر از ساکنان روستای خیابان این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: با اعزام کاروان سلامت هلال احمر در این ماه به روستای خیابان، از توابع بخش میانولایت تایباد، ۵۰ نفر از ساکنان این روستای محروم به صورت رایگان ویزیت شدند.

او افزود: این اقدام خداپسندانه با همکاری یک پزشک عمومی صورت گرفت و نیز خدماتی نظیر پایش فشار خون و قند خون توسط پرستاران و امدادگران به روستانشینان ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد ادامه داد: همچنین داروی مورد نیاز مراجعه کنندگان به صورت رایگان میان آن‌ها توزیع شد که مجموع ارزش دارو‌های توزیع شده بالغ بر پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

رمضانی بیان کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به صورت ماهیانه در یکی از روستا‌های شهرستان حضور می‌یابد و با گروه پزشکی خود خدمات رایگان به روستاییان ارائه می‌کند.

او تصریح کرد: این دوره از کاروان سلامت، چهارمین کاروانی است که در سال ۱۴۰۲ به روستا‌ها اعزام می‌شود و در این مدت ۳۵۰ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان استفاده کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.