نخستین گروه حجاج زنجانی با تاخیر وارد کشور می‌شوند

مدیر فرودگاه استان زنجان گفت: نخستین گروه از حجاج زنجانی به دلیل مشکلات ایجاد شده از کشور مبدا با تاخیر وارد کشور می‌شوند.

 مدیر فرودگاه استان زنجان گفت: نخستین گروه از حجاج زنجانی که مقرر بود طبق برنامه امروز پنجشنبه  ساعت ۱۰:۴۰ وارد فرودگاه زنجان شوند به دلیل مشکلات ایجاد شده از کشور مبدا با تاخیر وارد کشور می‌شوند.

محمد قاسمی افزود: به دلیل بروز مشکلاتی در سیستم فرودگاهی جده در کشور عربستان، اولین پرواز حاجیان زنجانی با تاخیر چند ساعته مواجه شده و حدود ساعت ۱۴ بعدازظهر این حجاج وارد فرودگاه زنجان می شوند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی بازگشت حجاج با ۶ پرواز برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: پروازهای بعدی حاجیان تاخیری ندارد و طبق برنامه انجام خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: سه پرواز دیگر حجاج از عربستان به مقصد فرودگاه زنجان، ساعت یک و ۵۰ دقیقه بامداد جمعه، ۱۱ و ۲۵ دقیقه و ۲۲ و ۲۵ دقیقه همین روز خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروازهای پنجم و ششم حجاج نیز روز شنبه ساعت ۸:۵۰ دقیقه و ۲۲ و ۳۵ دقیقه انجام می شود.

این مسوول ادامه داد: در مجموع یک هزار و ۳۷۰ حاجی با ۶ پرواز به استان باز می‌گردند.

وی بابیان اینکه فرودگاه زنجان مشکلی در برقراری پروازها در هر موقعیت شبانه روزی ندارد، خاطرنشان کرد: فرودگاه این استان طبق سال های گذشته ایستگاه پروازی حج عمره خواهد بود و مشکلی در این خصوص ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.