۴۵۰ زائر حج عمره از زنجان به سرزمین نور سفر می‌کنند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: چهار کاروان زائران حج عمره از این استان شامل سه کاروان از شهر زنجان و یک کاروان از شهرستان‌های ابهر و خدابنده با ظرفیت ۴۵۰ نفر تا پایان سال از ایستگاه پروازی تهران به سرزمین نور سفر خواهند کرد.

ابراهیم احدی سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: مقدمات ثبت نام و دریافت مدارک زائران در حال انجام است و برنامه ریزی برای شروع کلاس های آموزشی و توجیهی زائران نیز انجام می شود.

وی اضافه کرد:داشتن گذرنامه با تاریخ اعتبار هشت ماهه و همچنین تزریق واکسن مننژیت برای این سفر ضروری است.

این مسوول ادامه داد:استقبال پرشور متقاضیان سفر عمره مفرده در استان به تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی کاروان های استان منجر شد.

وی با بیان اینکه پیش از این، فرآیند ثبت نام زائرین از طریق سایت omreh.haj.ir به صورت عمومی انجام شد، اظهار داشت: متقاضیان دارای سند عمره از طریق کانال های مختلف می توانستند در کاروان ها ثبت نام کنند.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان یادآور شد: عملیات عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه با ظرفیت محدود از سراسر کشور آغاز شده است و اولین مرحله این اعزام ها تا ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

احدی همچنین با بیان اینکه پیش ثبت نام حج تمتع از روز جمعه ۱۵ دی از طریق سامانه رزرو به آدرس reserve.haj.ir انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: دارندگان فیش حج تا پایان سال ۱۳۸۵ که قصد تشرف در حج سال ۱۴۰۳ را دارند با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه اقدام کنند.

به گفته وی، دارندگان اولویت فیش حج تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۳۸۶ نیز می توانند با مراجعه به سایت فوق در تاریخ ۲۵ دی نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار