رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به ثبت شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس کرمانشاه در بورس تهران اشاره کرد.

دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در سرسرای اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : بزودی مرحله پذیره‌نویسی آن در بورس تهران آغاز می‌شود و با تامین مالی پایدار برای این شرکت در بورس، تحول مثبتی در استان کرمانشاه ایجاد خواهد کرد.

محسن دارابی با اشاره به تلاش اتاق بازرگانی و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در راستای حل مشکل انسداد حساب این شرکت افزود: زمانی ما می‌توانیم موفق باشیم که همه مجموع مدیریتی استان در راستای حل مشکل با انسجام هماهنگ عمل کنیم.

وی به مرحل پذیره نویسی شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس در بورس در مرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ثبت این شرکت در سهامی عام بیش از سه هزار میلیارد تومان برای شرکت گسترش سبز تامین مالی پایدار صورت بگیرد؛ زیرا با تحول در این پروژه، کل استان کرمانشاه دچار تحول مثبت خواهد شد.

دارابی از تلاش و پیگیری‌های استاندار کرمانشاه در تامین منابع مالی پروژه‌های استان قدردانی کرد و گفت: در این ۶ ماه حضور دکتر صحرایی در استانداری کرمانشاه بیش از سه هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور و سفر مقام معظم رهبری اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان این اعتبارات به پروژه‌ها تخصیص یافته، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده دیگر در استان داریم که ۵۰۰ میلیارد تومان آن در مرحله عقد قرارداد است و بزودی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تلاش مجموعه فعالان اقتصادی استان و وجود مشکلات این حوزه بیان داشت: با هماهنگی، انسجام و مدیریت واحد می‌توان مشکلات استان را کاهش داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.