نشست صمیمانه اصحاب قلم و نویسندگان کودک و نوجوان در کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد.

عطار‌ها معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: برای اولین بار یک نشست صمیمانه برای نویسندگان کودک و نوجوان و نویسندگانی که برای کودکان ونوجوانان می‌نویسند برگزار شد.

او با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: به مناسبت چهاردهم تیرماه روز قلم برای اولین بار در کتابخانه عمومی مرکز یزد یک نشست صمیمانه برای نویسندگان کودک و نوجوان و نویسندگانی که برای کودکان ونوجوانان می‌نویسند با هدف تبادل نظر برگزار شد و به دلیل قرارگرفتن در آستانه روز ادبیات کودک و نوجوان و فوت آقای آذر یزدی در هجده تیرماه نشست دیگری با عنوان «عصرآذر» در کتابخانه مرکزی یزد با حضور دو نویسنده خانم عبدی و آقای ناصری برگزار می‌شود. 

عطار‌ها گفت: برای اولین بار محفل ادبی کودک و نوجوان به صورت ماهانه آغاز به کار می‌کند واز پویش من وقصه‌های بابا آذر رونمایی می‌شود.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از یک پویش در سه رده سنی خبرداد و گفت: تا سی ویک شهریور همه‌ی کودکان ونوجوانان و حتی بزرگسالان می‌توانند آثار خود را در مورد قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب در حوزه‌های داستان، کتابخوانی، شعر و... به این جشنواره ارسال کنند و در شانزده مهرماه روز کودک از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.