المان‌های نوری شهر، به نام مبارک حضرت علی (ع) مزین شدند

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از نورپردازی ویژه و آذین بندی‌های متفاوت در شهر مشهد، برای ایجاد منظر شبانه‌ای زیبا همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم خبر داد.

فرهاد ذبیحی سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سطح مناطق ۱۳ گانه به منظور فضا آرایی و منظر پردازی شبانه شهر مشهد در ایام دهه ولایت، از ابتدای این دهه سراسر خیر و برکت، ۲۵۰ کیلومتر از ریسه‌های نوری و آذین بندی‌های سطح شهر فعال شد تا زیبایی‌های شبانه مشهدالرضا در این ایام دوچندان شود.

او افزود: علاوه بر ریسه‌های نوری در آستانه عید سعید غدیر ۳۸ المان نوری شابلونی " گوبو"، در سطح شهر با اکران طرح‌های تبریک این ایام فعال است.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: اکران ۳۷ المان نوری "یا علی" بین ریسه‌های عرضی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر و اکران متون "من کنت مولا فهذا علی مولاه" و "عید غدیر خم مبارک"، در ۴۳۰ عدد از المان‌های نوری خورشیدی، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی مشهدالرضا در این ایام است.

ذبیحی بیان کرد: با توجه به حضور گسترده زائران و مجاوران در مسیر‌های منتهی به حرم رضوی در این ایام، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، تعدادی از المان‌های جشنواره نور نیز در میدان بسیج، میدان عدالت و میدان ۱۷ شهریور در معرض دید زائران و مجاوران قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.