بخشدار نگین کویر از آغاز نهضت آسفالت ۶۳ هزار متر مربع از معابر روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

میراولیائی بخشدار به اتفاق پاکزاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج و شورای اسلامی و دهیار اسماعیل آباد از عملیات اجرای آسفالت معابر روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج بازدید کردند.

میراولیائی بخشدار فهرج در حاشیه این بازدید گفت: طرح هادی و آسفالت معابر روستای اسماعیل آباد با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری روستا به متراژ ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد تومان و ۷۰ تن قیر از محل اعتبارات قیر مشارکتی در حال اجرا است.

او افزود: در روز‌های آتی، آسفالت معابر روستا‌های سه کهور، اسدآباد انگوری، علی آباد شهنوازی و الله آباد (۱) در بخش نگین کویر از محل اعتبارات قیر مشارکتی با همکاری بنیاد مسکن شهرستان و دهیاری‌ها در مجموع به متراژ ۵۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد. 

میراولیائی تصریح کرد: طرح هادی و آسفالت معابر روستای پیروز آباد به متراژ ۳ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن در چند روز آینده اجرا می‌شود.

بخشدار نگین کویرِ فهرج نیز گفت: نهضت آسفالت ۶۳ هزار متر مربع از معابر روستا‌های بخش نگین کویرِ فهرج با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان آغاز شده است.

او از توجه، حمایت و پیگیری‌های سعیدنیا فرماندار و پاکزاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج و تلاش‌های دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های مذکور برای آسفالت معابر روستا‌ها تشکر و قدردانی کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار