لزوم نظارت بیشتر بر فروش سموم و کودهای تقلبی

فرماندار زرند نظارت کامل بر فروش نهاده‌های کشاورزی مانند مصرف سموم و کودهای تقلبی را بسیار حیاتی دانست و خواستار نظارت بیشتر در این خصوص شد.

جلسه کاگروه کشاورزی و منابع طبیعی زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار این شهرستان با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار زرند در این جلسه از پیگیری‌ ویژه درخصوص رفع مشکل خاموشی چاه تلمبه‌ها در سطح استان و وزارت مربوطه، رفع مشکل سوخت تراکتور‌ها با حضور در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و برگزاری جلسه با مدیر شرکت، تامین اعتبار از محل معادن به منظور خرید ۳ دستگاه هواشناسی مختص بخش کشاورزی با قابلیت پیش بینی سرمازدگی و پیگیری برای خرید ۸ دستگاه دیگر هواشناسی تا پایان سال خبر داد.

او با تاکید بر نظارت کامل بر نهاده‌های کشاورزی خصوصا سموم و کود‌های تقلبی و بی کیفیت به واسطه ضرر و زیان بزرگی که به بخش کشاورزی و کشاورزان وارد می‌شود، این موضوع را بسیار حیاتی دانست و از اقدام جهاد کشاورزی درخصوص شناسایی ۲ محموله کود تقلبی و معدوم سازی آن‌ها تشکر کرد و خواستار نظارت بیشتر در این خصوص شد.

 رضا محمدی مدیر جهاد کشاورزی زرند نیز گزارشی از وضعیت تولید پسته شهرستان و اقدامات انجام شده درخصوص مرمت و لایه روبی قنوات و احداث خطوط انتقال آب و استخر‌های ذخیره آب ارائه و از عنایت ویژه فرماندار درخصوص تخصیص اعتبارات به بخش کشاورزی تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار