حضور ۹۵ شرکت در نمایشگاه ملی نهاده‌های کشاورزی و دام

نمایشگاه ملی نهاده‌های کشاورزی، تجهیزات آبیاری، باغباتی، گلخانه‌ای، دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی و صنایع وابسته در اهواز پذیرای علاقه‌مندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - در دهمین نمایشگاه ملی نهاده‌های کشاورزی، تجهیزات آبیاری، باغباتی، گلخانه‌ای، دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی و صنایع وابسته  ۹۵ شرکت تولیدی و دانش بنیان از سراسر کشور آخرین دستاورد‌ها، فناوری و روش‌های جدید تولید و عمل آوری محصولات زیرمجموعه بخش کشاورزی را به نمایش می‌گذارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: باید با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، همت و همراهی مهندسان جوان و تحصیل کرده این حوزه، در امر تولید و فرآوری محصولات کشاورزی به خصوص محصول نیشکر، شاهد شکوفایی و پیشرفت همه جانبه بخش کشاورزی باشیم.

رضا فتوحی می گوید: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با همت نیرو‌های متخصص و فنی خود در بحث آب و خاک، گیاه پزشکی، با بالا بردن راندمان تولید و افزایش توسعه این صنعت در خوزستان بتواند موفق‌تر از گذشته عمل کند.

استان خوزستان با تولید سالانه ۱۷.۵میلیون تن محصولات کشاورزی، باغی، آبزیان، عسل، دام و فراورده‌های لبنی با ۱۴درصد کل تولیدات بخش کشاورزی کشور، در جایگاه نخست قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار