مقامات روسیه تایید کردند ۴ موشک اوکراینی از جمله یک موشک کروز بر فراز کریمه سرنگون شدند.

به گفته مقامات روسی، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه روز یکشنبه چهار موشک را سرنگون کردند که یکی بر فراز شبه جزیره کریمه و سه موشک بر فراز مناطق روستوف و بریانسک روسیه در مرز اوکراین بودند.

براساس گزارش رویترز، سرگئی آکسیونوف، فرماندار کریمه در کانال پیام رسان تلگرام خود نوشت: یک موشک کروز در نزدیکی شهر کرچ در شبه جزیره کریمه بدون وارد کردن خسارت یا تلفات سرنگون شد. در همین حال او مشخص نکرد که این موشک از کجا پرتاب شده است.

از سویی دیگر واسیلی گلوبف یکی از فرمانداران روسیه در تلگرام گفت: پدافند هوایی در حادثه دیگری یک موشک اوکراینی را بر فراز منطقه روستوف روسیه سرنگون کرد. گلوبف نوشت: این موشک هیچ تلفات جانی نداشت. تنها آوارها به سقف چندین ساختمان آسیب رساندند.

روز گذشته نیز ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در نشست خبری گفت که نیروهای پدافند هوایی روسیه یک جنگنده سوخو-۲۷ اوکراین را در «جمهوری دونتسک» سرنگون کردند.

به گفته سپهبد کوناشنکوف، ۶ تیر موشک «هایمارس» اوکراین نیز در ۲۴ ساعت گذشته رهگیری شدند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۱۷ پهپاد اوکراینی را در مناطق نزدیک به لوهانسک و دونتسک سرنگون کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
با اخبار هایی که مبذارین قشنگ معتومه زیر چتر روسیه اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۸ تير ۱۴۰۲
ای جانم ... دمش گرم :))

مرگ بر اوکراینستان ذلیل شده :))

و مرگ بر غربگدیان ذلیل شده :))
آخرین اخبار