استانداران قزوین، گیلان و مازندارن برای کاهش موانع از پروژه قزوین- رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در حاشیه بازدید استانداران قزوین، مازندران و گیلان از محور‌های مواصلاتی سه استان اظهار داشت: پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای یکی از محور‌های ارتباطی شمال و جنوب رشته‌های کوه البرز است که سال‌های زیادی مطرح، ولی پیشرفت چندانی نداشته است.

رجحانی گفت: کل محور ۱۴۰ کیلومتر است و با عبور از رشته کوه‌های سخت البرز صورت خواهد گرفت و بازدید امروز که با حضور استانداران و معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت به جهت کاهش موانع و سرعت گرفتن پروژه‌ها بود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی با بیان تصمیمات اتخاذ شده در بازدید امروز اضافه کرد: انجام این پروژه یک چالش زیست محیطی مهم دارد و با توجه به اینکه بیشتر این چالش‌ها در استان قزوین قرار دارد، استاندار قزوین تاکید داشتند که این ملاحظات در روند اجرای پروژه در دستور کار قرار گیرد.

رجحانی با بیان اینکه بخش زیادی از این مسیر تعریض محور موجود است، گفت: بخشی از محور در استان گیلان و قزوین شرایط راه روستایی آسفالت را دارد، ولی ۲۶ کیلومتر از این مسیر که در سه استان هم وجود دارد خاکی است و شرایط نامساعدی دارد به طوری که تردد در آن زحمت زیادی را برای بومیان ایجاد کرده است، به همین دلیل قرار شد این ۲۶ کیلومتر با اقدام فوری بهبود داده شود و اقدامات حداقلی برای ارتقای کیفی این جاده انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.