اکران فیلم های نخستین جشنواره بین المللی حوا در گلستان از فردا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از ۲۰ تا ۲۳ تیر استان گلستان میزبان فیلم‌های نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در پردیس سینمایی کاپری است.

محمدرعیت ضمن اشاره به اینکه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» با محوریت موضوع زنان و خانواده و به دبیری مهدیه سادات محور در دو بخش ملی و بین‌الملل میزبان آثاری در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند برگزار می‌شود، گفت: این رویداد همچنین از ۲۰ تا ۲۳ در پردیس سینمایی کاپری شهرستان گرگان نیز برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در هر روز فیلم‌ها طبق جدول اعلام در قالب بلند، کوتاه و مستند در چهار سانس ۱۰ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۵، ۱۵ تا ۱۷ و ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ اکران می‌شوند.

محمد رعیت، ضمن دعوت از دوستداران هنر سینما، گفت: این جشنواره با شعار «ما پای خانواده ایستاده ایم» برپا می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

یادآوری می‌شود، جزییات مربوط به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در سایت این جشنواره به نشانی www.evefilmfestival.ir قرار دارد. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و هنری مختلف برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.