لزوم رعایت عفاف و حجاب در کانون‌های گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت عفاف و حجاب مختص تمامی گروه‌های هدف زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

علیرضا جیلان در نشست عفاف و حجاب اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بحث عفاف و حجاب را مختص یک جنسیت و یا یک سن نیست.

وی با اشاره به اهمیت دوراندیشی در اجرای برنامه‌های ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و ایجاد فضای امن در محیط‌های عمومی و رفع دغدغه خانواده‌ها در این رابطه افزود: رسانه‌های گروهی باید از ظرفیت‌های خود برای ترویج عفاف و حجاب به خوبی استفاده کنند.

جیلان بسیاری از مسائل و مشکلات پیش آمده در حوزه فرهنگ را ناشی از ناآگاهی اعلام و تصریح کرد: در این راستا معرفی الگو‌های موفق عفاف و حجاب نقش اثرگذار در جامعه دارد.


بیشتر بخوانید


وی رویکرد قرارگاه عفاف و حجاب را فرهنگی دانست و یادآور شد: برای دستیابی به اهداف و بهبود شرایط عفاف و حجاب در جامعه باید از کمک گروه‌های مردمی نیز استفاده شود.

جیلان اضافه کرد: از ورود، پذیرش و خدمات‌رسانی به افراد بدحجاب و بی‌حجاب به کانون‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار