تجلیل از ورزشکاران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از بودجه سفر اخیر ریاست جمهوری به تکمیل شدن پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان مرند خبر داد.

ستوده نژاد درآیین تجلیل از روسای هیئت‌ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند گفت: شهرستان مرند از دیرباز دارای جایگاه ویژه‌ای در زمینه ورزشی دارد و در طول یکسال گذشته شاهد برگزاری مسابقات متنوع و کسب انواع مقام‌های کشوری و استانی از ورزشکاران این شهرستان بودیم که موجب شد اداره ورزش و جوانان این شهرستان رتبه اول در ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان را کسب کند.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد کلنگ زنی برخی پروژه‌های ورزشی در شهرستان مرند بودیم که اکنون با پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد به صورت ناقص مانده اند و این باعث گله مندی قشر ورزشکار این شهرستان شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: برای تکمیل شدن ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان مرند نیاز به اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی است که در سفر اخیر ریاست جمهوری ۲۰ میلیارد تومان برای ادامه روند احداث اختصاص یافته است که با شروع دوباره ساخت این پروژه شاهد تخصیص مابقی اعتبارات جهت تکمیل شدن این پروژه ورزش در مرند خواهیم بود.

ستوده نژاد در ادامه افزود: در سطح استان باید به استعدادیابی ورزشکاران برای حضور در میادین بین المللی و حوزه ورزشی بانوان بیش از گذشته توجه شود تا شاهد حضور ورزشکارانی از استان در سطح بین المللی باشیم.

فرماندار شهرستان مرند نیز در این جلسه خواهان تخصیص اعتبار برای تکمیل شدن سالن‌های ورزشی در روستا‌های این شهرستان شد.

داود عباسی گفت: متاسفانه در طی سالیان گذشته سالن‌های ورزشی متعددی در روستا‌ها کلنگ زنی شده است، ولی به دلیل عدم پیگیری مسئولین وقت، نیمه تمام مانده و یکی از مطالبات جوانان روستاییان شده است.

در این مراسم از روسای هیئت‌ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند که در سال گذشته موفق به کسب مقام کشوری و استانی شده اند تجلیل شد.

برچسب ها: تجلیل ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.