مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۱۲۰ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه استانی زاگرس با اشاره به اینکه شعار تابستان امسال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان "تربیت بدون توقف" است گفت : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری انجام می‌شود.

سلمان محمدی با بیان اینکه ۳۷۰ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل اند گفت: ۲۶ هزار معلم کار تدریس به دانش آموزان را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در استان ۴ هزار مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است گفت: با برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت دانش آموزان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فرآیند ثبت نام دانش آموزان از اردیبهشت امسال گفت: والدین فرزندان خود را در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود ثبت نام کنند.

وی افزود: دریافت وجه اجباری از والدین به هنگام ثبت نام فرزندان غیرقانونی است و والدین در صورت برخورد با این مورد موضوع را به بازرسان آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

محمدی گفت: در طرح شهید عجمیان خیران و گروه‌های جهادی تلاش خواهند کرد تا در مناطق کم برخوردار به فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان کمک کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.