معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در قبال کاروان‌هایی که مدیر آن‌ها در سامانه ثبت نام نکرده باشند، مسئولیتی نداریم.

عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه ستاد اربعین حسینی استان گفت: نتیجه برگزاری جلسات ستاد اربعین افزایش کیفیت خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) است و اینکه انسان احساس می کند سهم کوچکی در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین دارد حس غیر قابل توصیفی است.

او با اشاره به این مطلب که باید همه توان و تلاش را برای خدمت شایسته به زائرین اربعین حسینی به کار بندیم خواستار تدارک حداکثر توان هوایی، ریلی و زمینی در بحث حمل و نقل زوار در زمان رفت و برگشت شد.

عزیزی با تاکید بر رعایت نرخ مصوب هزینه ایاب و ذهاب در این ایام ابراز داشت: باید نظارت‌ها در این حوزه به شدت افزایش داده شود و اجازه ندهیم در این خصوص بازار سیاه به وجود آید.

جانشین ستاد اربعین استان راه اندازی سامانه مدیران کاروان‌های اربعین را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: تمامی مدیران کاروان‌هایی که قصد اعزام زائران را دارند بابد در این سامانه ثبت نام کنند و ارائه خدمات از جمله تخصیص اتوبوس منوط به ثبت نام در این سامانه است و مردم عزیز هم بدانند که باید با کاروان‌های ثبت شده به کشور عراق اعزام شوند و ما در قبال کاروان‌هایی که مدیر آن‌ها در سامانه ثبت نام نکرده باشد مسئولیتی نداریم.

او با تاکید بر پوشش رسانه‌ای حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی اربعین ابراز داشت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌ها میتوانند به صورت اختیاری، بدون دریافت هیچ حق ماموریتی و با استفاده از مرخصی تشویقی در این ایام در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و ابعاد رسانه‌ای این همایش بزرگ دینی را به نمایش بگذارند.

عزیزی همچنین از ساخت موکب در مرز چزابه خبر داد و اظهار کرد: کار ساخت موکب به خوبی در حال انجام است که امیدواریم در اربعین امسال بتوانیم از آن بهره برداری نماییم.

مدیران کاروان‌های اربعین می‌توانند با مراجعه به نشانی https://arbaeen.ostanyazd.ir از ۱۷ تیر تا ۱۷ مردادماه در سامانه ثبت نام مدیران ویژه پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ ثبت نام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۲ تير ۱۴۰۲
آقای استاندار ابتدا فکری به حال اتوبوس های اشکذر و زارچ نمایید سه هفته است اشکذر و زارچ به علت بی تدبیری و عدم نظارت شهردار محترم آقای محی الدینی بر شهرداری اشکذر و زارچ اتوبوس ندارند اگر نمی توانند جوابگو باشند آنها را برکنار نمایید وقتی حمل و نقل شهرستانی دچار مشکل شود اقتصاد آن نیز دچار مشکل می شود آقای استاندار خواهشمندیم که شهرداردیزد و زارچ و اشکذر را به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری برکنار نمایید ممنون