سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ظرف ۵ روز در این استان صادر می شود.

مجید صالحی گفت: از ابتدای صدور پروانه‌ها به صورت سامانه‌ای اداره کل راه و شهرسازی استان همدان پیشتاز صدور پروانه به صورت سامانه‌ای در سراسر کشور است و موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات کل در کشور شد.

او گفت: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۱ تمامی پروانه‌های اشتغال به کار اعم از حقیقی حقوقی کاردان به صورت سامانه‌ای صادر می‌شود. صدور پروانه‌ها به صورت الکترونیکی باعث کاهش مراجعه اعضا سازمان نظام مهندسی به ادارات کل جهت اخذ پروانه شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در ابتدای مسیر به دلیل پایین بودن سرعت شبکه سایر مسائل همکاران محترم با مشکلاتی مواجه شدند که با پیگیری‌های مکرر اداره کل راه و شهرسازی استان مشکلات مرتفع شد. 

صالحی گفت: در خصوص تعداد پروانه صادر شده در این زمان گفت: تعداد ۲۴۵۰ عدد پروانه در این بازه زمانی صادر شده است.

او به مدت زمان صدور پروانه اشاره کرد و گفت: از زمان بارگذاری مدارک به طرز صحیح در سامانه توسط اعضای محترم سازمان نظام مهندسی پروانه‌ی اشتغال به کار عزیزان حداکثر ۵ روزه صادر می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص اشتغال به کار اعضای سازمان نظام مهندسی استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن گفت: با تشکیل کارگروه ویژه اقدام ملی شرایط برای به کارگیری از توانایی اعضای نظام مهندسی استان همدان در نظارت بر ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن استان مهیا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.