سیستان و بلوچستان در زمینه عفاف و حجاب معدل خوبی دارد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معدل استان به لحاظ حجاب معدل خوبی است و به اندازه ای است که می توانیم با اندکی همت دیگر ادعا کنیم سیستان و بلوچستان پایتخت عفاف و حجاب است.

 رضا شریفی در همایش عفاف و حجاب و تجلیل از خواهران محجبه ادارات کل استان که در سینما هلال زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص حجاب و عفاف مشکل گفتمانی نداریم و در بحث احادیث و روایات و گفتمان مقام معظم رهبری نکات خوبی مطرح شده است.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: معدل استان به لحاظ حجاب معدل خوبی است و به اندازه ای است که می توانیم با اندکی همت دیگر ادعا کنیم سیستان و بلوچستان پایتخت عفاف و حجاب است.

این مسئول ادامه داد: به غیر از یک یا دو شهرستانها در شهرستانهای دیگر گزارش خاصی از بی حجابی نداریم، در حوزه تبیین فرهنگ عفاف و حجاب باید مقداری در رسانه‌ها و فضای مجازی ضریب بدهیم.

وی گفت: حجاب در تراز انقلاب اسلامی باید ظهور و نمودش در دستگاه های اجرایی بیش از گذشته باشد، حتما باید ما مدیران و کارکنان میدانی‌تر عمل کرده و این پرچم و نماد افتخار زن مسلمان ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.

شریفی بیان کرد: بحث حجاب، بحث تمدنی است، بحث سلیقه ای نیست، در زمینه مهندسی معکوس یکی از ارکان نظام و مزیت های راهبردی نظام بحث حجاب تعریف شده است و سیاست دشمن این است که بر روی موضوعات حجاب و عفاف و فرهنگ سازی کار میکنند و میگویند جامعه ایرانی باید از درون فروپاشی شود.

وی افزود: مصداق واقعی جهاد تبیین این است که جواب دوقطبی شدن و شبهات دشمن را بدهیم، شما با پوشش و عملتان جواب بسیاری از این شبهاتی که دشمن در بین جوانان ایجاد کرده را میدهید.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تکلیف ما اینست که هنرمندانه، محترمانه و دلسوزانه و اغنایی تبیین کنیم، باید به خوبی تبیین کنیم چرا که در یک عرصه و فضای جدید گفتمان نوین اسلامی و تمدن غرب هستیم، شما زنان هدف این غائله زن زندگی آزادی هستید که به جای ریزش، رویش کردید.

وی ادامه داد: دشمن این غائله را رها نمیکند، هرچند ما مقتدر شدیم و آنها توان مقابله با ما را ندارند، امروز از سیم خاردار به موشک نقطه زن رسیدیم، هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری مقتدر شدیم و آنها این را برنمی‌تابند و دوقطبی ایجاد میکنند.

شریفی اضافه کرد: استان با شدت در مسیر توسعه است از شمال تا جنوب استان برخلاف تمام عقب ماندگی ها سرعت قابل ملاحظه ای قرار گرفته و تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده است.

وی گفت: نظام حل مسائل استان و تیم کاری استان در حال شکل‌گیری است و قرار است استان به جایگاهی که لازم است برسد.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارهای بزرگی هم در حوزه آب هم در تامین آب پایدار برای استان، پیگیری حقابه، انتقال آب و غیره در حال پیگیری است، در حوزه اشتغال، مرز، معدن کشاورزی و غیره کارهای بزرگی شروع شده و به زودی نتیجه آن را خواهید دید.

وی گفت: در عین این اقدامات شاهد اقدامات تروریستی بودیم، دشمنان توسعه و آبادانی استان را نمی‌خواهند، و تلاش کردند تا استان را امنیتی و ناامن جلوه دهند.

شریفی با تاکید بر اینکه صاحبان تریبون باید مراقب حرف زدن خود باشند، گفت: استان در مسیر توسعه است و باید به جایی که حقش هست، برسد و ما اجازه نخواهیم داد استان را ناامن کنند، تاکید میکنم استان در مسیر توسعه است و نباید ناامنش کنند ما صبرمان حدی دارد و لازم است بعضی مواقع سخت برخورد کنیم.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی برای پیگیری حق و حقوق و تعیین تکلیف موضوع هشتم مهر انجام شد ه است.

وی ادامه داد: همه در کشتی نشستیم که با همکاری با هم و وحدت شیعه و سنی به سرمنزل مقصود میرسیم.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شما زنان افسران جنگ نرم هستید و از بحران‌های اخیر سربلند بیرون آمدید، ما در نهادهایی که مسئولیت داریم از شما حمایت خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار