معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

لزوم ایجاد اشتغال متناسب با جغرافیای استان / انسجام و هم افزایی رمز پیشرفت است

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توانمندسازی و اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باید متناسب با جغرافیای استان باشد.

رضا شریفی در حاشیه بازدید از اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد کاملاً انقلابی و کاملاً حمایتی است و به همه کسانی که توفیق خدمت در این نهاد را دارند، تبریک می‌گویم، چون دعای خیر آسیب‌پذیرترین قشر جامعه، پشتوانه آنان است.

وی افزود: اینکه در کمیته امداد استان، برای هر حوزه، یک تیم منسجم و ساختار توانمند دارید، خیلی خوب است و انشاالله این انسجام را حفظ کنید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با برنامه ریزی آن‌ها را بالفعل کرد تا دیگر واژه «محرومیت» پشت نام سیستان و بلوچستان نباشد.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در هوشمندسازی خدمات و استفاده از سامانه‌ها، پیشتاز است، اما باید سامانه‌ها را توسعه بخشید و ساختارمند کرد.

شریفی تصریح کرد: در ذهن خیلی از افراد، حتی مدیران رده بالا، کار کمیته امداد فقط مستمری دادن است، در حالی که حمایت کمیته امداد در حوزه‌های مختلف از قبیل درمان، مسکن و اشتغال هم هست.

وی با تأکید ویژه بر لزوم توانمندسازی و اشتغال متناسب با جغرافیای استان برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: بسیار خوشحالیم که امروز دیدیم دغدغه مدیران این مجموعه نیز بر توانمندسازی مددجویان است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری کمیته امداد با شرکت‌های دانش بنیان در جهت توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: در هر روستا می‌توان متناسب با زیست‌بوم آن منطقه کار‌های بزرگی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با پشت میز نشستن، مسائل استان حل نمی‌شود و باید در میدان، کار تیمی انجام داد، زیرا هیچکس به تنهایی نمی‌تواند کار کند، امروز بیش از هر زمانی در استان نیاز به انسجام و هم‌افزایی نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار