معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد پیروانی و خبیری به خاطر اظهار نظرشان محروم شوند باید این موضوع شامل حال همه شود.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حکم محرومیت پیروانی و خبیری اظهار کرد: حکم محرومیت ۲۰ روزه و دستور موقت  برای  پیروانی و خبیری هنوز از  کمیته انضباطی  و سازمان لیگ به ما ابلاغ نشده است. دعوتنامه‌ای برای ما ارسال شده است که این آقایان  روز شنبه هفته آینده  به کمیته اخلاق احضار شدند و ما به این ۲ نفر ابلاغ کردیم.  

برخورد یک بام و دو هوا  جواب نمی دهد 

دوام گفت: شاید درباره مسائلی، افرادی که درگیر فوتبال هستند اظهار نظر‌هایی می‌کنند و اگر اخبار را دنبال کنید سرمربی تیم  رقیب (استقلال)  در اولین جلسه معارفه اش درباره سقف قرارداد‌ها صحبت‌هایی مطرح کرده بود و طبیعی است که ایشان و همه فوتبالی‌ها باید نظر بدهند. اگر نظراتی در جهت انتقادی و مخالفتی   درباره این دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها داده شود و به هر شکلی نقد صورت بگیرد،  مشکلی به وجود نمی‌آید و ضرری ندارد و باید استقبال شود. پیروانی بازیکن تیم ملی بوده و چندین سال ملی پوش بوده و به جام جهانی رفته است و رزومه دارد و خبیری هم ۲۰ الی ۲۵ سال در فوتبال هست و  در هیئت فوتبال استان تهران و نواحی فعالیت می‌کند و به نوعی کارشناس است. او کارمند سازمان ورزش محسوب می‌شود و این‌ها اگر نظر بدهند نباید نظراتشان منجر به محرومیت، ممنوع الخروجی و ممنوع فعالیت ورزشی شوند. اگر قرار باشد برخورد و محرومیتی صورت بگیرد باید شامل حال همه شود و  در مدتی که این دستورالعمل صادر شده است تا کنون چند نفر در این باره حرف زدند و  یک بام و دو هوا برخورد کردن جوا0ب نمی‌دهد و باید برخورد‌ها با همه مساوی باشد.  

تسلیم رای شکایت بازیکنان واترپلو هستیم و اعتراض نمی کنیم 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت بازیکنان  سابق تیم واترپلو پرسپولیس از این باشگاه گفت: بله، رای گرفتند و اعتراض هم نمی‌کنیم، چون واترپلو رشته  ورزشی مظلومی است و حامی ندارد حتما تسلیم رای هستیم و مطالباتشان را می‌دهیم. حساب باشگاه پرسپولیس را بستند، اما آقای ابهری پولش را گرفت و حساب باز شد. حساب باشگاه لحظه‌ای باز و بسته می‌شود.  

او افزود: رای شکایت رسول پناه هم قطعی شد و  دادگاه بدوی که حکم بی حقی درباره پولی که ادعا کرده بود را دادگاه تجدید نظر تایید کرد و رای به نفع باشگاه پرسپولیس صادر شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۳ تير ۱۴۰۲
محمد یوسفی کیه اون کانادایی کیه که به پرسپولیس کمک می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۱ تير ۱۴۰۲
من بعنوان ی پرسپولیسی اصلا برام مهم نیس پیروانی خیلی حرف بیخود میزنه بایس ۱ سال محروم میشد حیف کریم نبود واقعا مربی بدون حاشیه لعنت ب اون کسیکه کریم بیرون کرد
آخرین اخبار