۱۶ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال اعتبارات مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

اعتبارات مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری ۱۶ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال است.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در امسال گفت: ۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان‌های استان توزیع شد.

وی تاکید کرد: این میزان اعتبار با رویکرد تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، جهت‌گیری‌های سندآمایش استان، توسعه متوازن و توجه به مناطق کمترتوسعه یافته و اولویت به بخش‌های پیشران توسعه استان در ۲۵ فصل برای شهرستان‌های ۱۱ گانه استان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور، اعتبارات مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری را بر اساس جدول ۱۰ -ج قانون بودجه امسال برابر ۱۶ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال دانست و افزود: از این مبلغ تاکنون ۱۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی به استان در امسال چهار هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال از محل تملک استانی، چهار هزار و ۶۸۶ میلیارد ریال از محل درآمد‌های نفت و گاز، شش هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری و ۲۸۴ میلیارد ریال از محل ۲۷/. درصد (۲۷ صدم درصد) ارزش افزوده اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: متوسط رشد اقتصادی این استان در طول سال‌های برنامه هفتم برابر ۷.۴ درصد پیش‌بینی شده است که برنامه‌های عملیاتی استان باید در راستای تحقق آن تدوین و اجرایی شود.

شهریارپور با اشاره به راه‌اندازی سامانه داده مکانی اس. دی. آی (SDI) چهارمحال و بختیاری از سال ۱۴۰۰ و تاکید کرد: تاکنون ۲۲ دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی عضو گروه کاربران جی. آی. اس (GIS) استان به شبکه ملی اس. دی. آی (SDI) متصل شده و براساس ارزیابی سازمان نقشه‌برداری کشور رتبه چهارمحال و بختیاری در بین استان‌های کشور به رده سوم ارتقا یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار