نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد آغاز به کار کرد

 دومین نمایشگاه تخصصی خانواده عصر دیروز با حضور اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

 در مراسم افتتاحیه نمایشگاه  تخصصی خانواده  تعدادی از مسئولان به همراه سایر مردم و علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه خانواده نیز حضور داشتند.

مهدی رضایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیریت نمایشگاه بین المللی مرکز استان خراسان رضوی و با برپایی یک هزار و ۴۰۰ عرفه گشایش یافته است.

او افزود: محور فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، خانواده و کودک، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و امنیت، خانواده و تغذیه سالم، خانواده و نشاط، خانواده و زینت عفیفانه، خانواده و مشاوره زندگی و خانواده و صنایع دستی بوده است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی معرفی ظرفیت‌ها، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید حوزه خانواده را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: دومین نمایشگاه تخصصی خانواده در کل فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده و بازدید آن نیز برای عموم رایگان است.

رضایی  تصریح کرد: این نمایشگاه  تا ۲۵ تیرماه  و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار بازدید کننده نیز داشته باشد.

او غرفه ویژه بانوان، فروش اقساطی جهیزیه و برگزاری مراسم عقد چند زوج را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار