ارائه کارنامه ای از برنامه های راه و شهرسازی کرمانشاه

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای انجام کار‌های حوزه راه و شهرسازی استان به کار گرفته گفت : هیچ کوتاهی در این زمینه صورت نگرفته است.

آهکی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم تودیع معارفه مدیرکل جدید به بخشی از اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیتش اشاره کرد و گفت : ۱۵ ماه پیش که مسئولیت این حوزه را به عهده گرفتم تنها ساخت چهار هزار واحد جهش ملی مسکن آن هم با پیشرفت میانگین کمتر از پنج درصد در استان آغاز شده بود.

وی افزود: طی این مدت توانستیم این تعداد را به بیش از ۳۲ هزار واحد و آن هم با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد برسانیم.

وی افزود: ۱۵ ماه پیش تنها ۳۰۰ هکتار زمین اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان تامین شده بود که این میزان در حال حاضر به سه هزار هکتار رسیده است.

مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: طی این مدت ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر را بهره برداری رساندیم که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: ۱۲۵۰ واحد دیگر مسکن مهر را هم آماده کرده ایم که در هفته دولت پیش رو به بهره برداری می‌رسد.

آهکی به بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه راه اشاره کرد و افزود: پنج کیلومتر از محور اسلام آبادغرب-حمیل را چهار خطه کرده و تقاطع غیرهمسطح "حبیب وند" را طی این مدت به بهره برداری رسانده ایم.

وی افزود: علاوه بر این تقاطع زیرگذر بابازید را هم در محور هرسین سال گذشته به بهره برداری رسانده و امسال هم تقاطع غیرهمسطح هلشی را به پایان رسانده که هم اکنون در حال بهره برداری است، اما افتتاح رسمی آن برگزار نشده است.

آهکی چهار خطه کردن محدوده گردنه مله ماس هم مردادماه امسال به پایان می‌رسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.