بررسی موانع پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه از برگزاری نشستی با محوریت بررسی موانع مربوط به پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن استان به منظور تسریع در عملیات اجرایی آن در بنیاد مستضعفان کشور خبر داد.

رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت : با حضور در دفتر مدیرعامل هلدینگ پایا سامان پارس بنیاد مستضعفان کشور، پیگیر موارد مربوط به اجرای هرچه سریعتر پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن استان شدیم.

وی اضافه کرد: در این نشست ضمن بررسی موانع موجود، برای رفع آن اقدام و با انعقاد تفاهم نامه‌ای با بانک سینا به عنوان بانک عامل جهت اعطای تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت هر واحد، شرایط تسریع در اجرای عملیات بیش از پیش فراهم شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد، پیرو تفاهم نامه احداث پروژه مذکور فی ما بین استانداری کرمانشاه و بنیاد مستضعفان بعد از یک دوره رکود، شرایط برای استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی بر پیشبرد این پروژه با سرعت قابل قبول فراهم شد تا انشاالله در کمترین زمان ممکن پنج هزار و ۴۰۰ واحد این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۴:۱۴ ۲۳ تير ۱۴۰۲
خداشاهده مابازنشسته آموزش وپروش هستیم بابدبختی ۴۰تومن آورده اولیه رافراهم وواریزکردیم ۲خانه اجاره کردم برای خودم وپسرم هنوزخانه نداشته وندارم ۳۲سال معلم بودم این آخرمه چرا باید وضعیت من این باشه چرا باید همش این آخرای عمر نگران باشم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۵ ۲۲ تير ۱۴۰۲
الان این ۳ ساله که از ما پول گرفتن ولی هیچ اقدامی نکردن . واقعا متاسفم برای این استان که هیچ مدیر لایقی نداره . هنوزم شکل شهرهای جنگ زده میمانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۲ تير ۱۴۰۲
پس شهرستانهای استان کرمانشاه چی؟؟؟؟؟