جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پلمب ۲۹ مغازه ضایعاتی غیرمجاز در کرمانشاه در راستای ساماندهی مراکز ضایعاتی خبر داد.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در راستای دستورالعمل‌های جامع امنیت محور و تاکید فرمانده کل فراجا، عملیات ساماندهی و پاکسازی مراکز ضایعات فروشی‌ها محله آقاجان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مقادیر قابل توجهی اعم از وسایل سرقتی ادارات خدمات رسان شامل سه هزار متر لوله پلی اتیلن، ۲ هزار متر سیم برق سرقتی و بیش از ۷۰ عدد علائم راهداری به همراه تعداد زیادی اقلام سرقتی از منازل نیمه کاره کشف شد.

رستمی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین ۲۹ باب ضایعاتی متخلف و غیرمجاز نیز پلمب و بیش از ۲۰ کامیون ضایعات قابل بازیافت ناشی از تبادل کالا با مواد مخدر مصادره و توسط شهرداری منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی ادامه داد: در خلال این طرح و با تلاش مأموران پلیس یک سارق حرفه‌ای نیز که دارای سوابق متعدد سرقت بود شناسایی و دستگیر شد.

رستمی برقراری امنیت پایدار در تمامی نقاط استان و خصوصاً محلات حاشیه‌ای کرمانشاه را از برنامه‌های اولویت دار پلیس عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.