مسئول بخش خواهران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف تبریز از افزایش ۴۰ درصدی شرکت کنندگان خواهر در این دوره از مسابقات قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

آقای عبدالجباری اظهار کرد: مرحله شهرستانی بخش خواهران مسابقات قرآن کریم اوقاف تبریز به مدت سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه در محل تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حضور حدود ۲۲۰ نفر در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی با بیان این‌که نفرات برتر این مرحله از مسابقات به مرحله استانی راه می‌یابند گفت: مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف نیز در شهریورماه امسال برگزار شده و نفرات برتر آن نیز در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: همزمان با تبریز برگزاری مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های سراب و بستان آباد را نیز عهده دار هستیم و افراد در این شهرستان‌ها هم در حال رقابت هستند.

آقای عبدالجباری با بیان این‌که سازمان اوقاف عهده دار مسابقات رسمی قرآن کریم در کشور است افزود: سازمان اوقاف متولی برگزاری رسمی مسابقات قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی قرآن کریم کشورمان است.

وی افزود: از جمله نقاط قوت این دوره از مسابقات حضور داوران کشوری و افزایش قابل توجه شرکت کنندگان در بخش خواهران است روند برگزاری این دوره از مسابقات نیز تاکنون مطلوب ارزیابی شده است.

مسئول بخش خواهران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف تبریز گفت: هرچقدر مباحث قرآنی در شهر و استانمان و از طریق مراجع مختلف پربارتر شود قطعا تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی نیز بیشتر شده و فضای قرآنی شهرمان نیز معطر خواهد شد.

 وی افزود: با حضور شرکت کنندگان عزیز شهر قرآنی و محافل قرآنی در شهرمان تداوم و رونق داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.