مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه بیست و چهارم تیر ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد طی چندین مرحله برداشت اینترنتی از حساب وی، مجموعاً مبلغ یازده میلیون تومان از حسابش برداشت گردیده و تقاضای رسیدگی به پرونده را داشت.

رئیس پلیس فتای استان افزود: کارشناسان این پلیس با پیگیری موضوع و انجام استعلامات لازم، فرد برداشت کننده از حساب را که فرزند شاکی است شناسایی کردند و مشخص شد وجوه برداشت شده توسط فرزند شاکی، صرف خرید در بازی‌های آنلاین شده است.

سرهنگ فرهودی خاطر نشان کرد: والدین دقت داشته باشند که فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی مدیریت نمایند و از واگذاری اطلاعات حساب‌های بانکی خود به فرزندان و ذخیره نمودن این اطلاعات روی تلفن‌همراهی که در دسترس فرزندانشان است، خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

برخورد قطارمسافربری با عابر پیاده درشریف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مقارن ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه روز گذشته در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر شریف آّباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود:پس از بررسی ماموران مشخص شد، عابرپیاده با قطار مسافربری برخورد و متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان علت بروز حادثه را ورود غیر مجاز عابر، به حریم ریلی راه آهن اعلام کرده اند، از تمام ساکنان اطراف ریل خواست: از تردد در مسیر ریلی راه آهن خودداری کنند.

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترا خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین- زنجان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ مهدی حاحیان راد افزود:در بازرسی انجام شده ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی سوخت کشف شده حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و عاملان انتقال کالا و اقلام قاچاق به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار داشته و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار