از زمان راه اندازی پلتفرم "تردز" (Threads) در بستر فضای مجازی، اقبال قابل توجهی به این پلتفرم متعلق به شرکت متا شده است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا چندی پیش اپلیکیشن Threads را راه اندازی کرد که پس از گذشت چند روز تعداد کاربران آن از ۱۰۰ میلیون نفر فراتر رفت و محبوبیت قابل توجهی کسب کرد.

یکی از اولین پست‌های زاکربرگ در مورد این برنامه نشان می‌دهد که تردز به دنبال تسلط بر جایگاه توییتر است. او گفت که مدتی طول می‌کشد، اما آرزو دارد کاربران تردز به بیش از ۱ میلیارد کاربر برسد.

تردز توسط تیم اینستاگرام ایجاد شده و کاربران می‌توانند به سادگی با حساب‌های اینستاگرام خود وارد آن شوند. متا هنوز هیچ برنامه تبلیغاتی یا کسب درآمدی را برای این برنامه به اشتراک نگذاشته است.

زاکربرگ در بیانیه درآمد سه ماهه سوم متا در ماه اکتبر گفت که اینستاگرام بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

در حالی که سرمایه‌گذاران متا از آنچه تردز می‌تواند برای شرکت به ارمغان بیاورد هیجان‌زده هستند، جذب کاربران توییتر می‌تواند دشوار باشد، زیرا توییتر با مزیت‌هایی همراه است.

علاوه براین، تردز تنها پلتفرمی نیست که در حال حاضر با توییتر رقابت می‌کند، زیرا پلتفرم Bluesky، Mastodon و Truth که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده تأسیس شده، نیز وجود دارند؛ بنابراین مأموریت متا برای غلبه بر قلعه توییتر آسان نخواهد بود.

منبع: الیوم السابع

برچسب ها: شرکت متا ، توییتر ، ایکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.