فرار مرگبار زن معتاد از کمپ

زن جوان وقتی از کمپ به خانه مرد مورد علاقه‌اش در شمال تهران بازگشت، به طور مشکوکی فوت شد.

ساعت ۲۱ پنجشنبه بیست‌و‌دوم تیر امسال مردی ۴۲‌ساله زنی ۴۰‌ساله را به بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های شمال تهران آورد و برای نجات او کمک خواست.

در معاینه پرستاران آن‌ها دریافتند که او فوت شده و به دلیل مشکوک بودن به ماجرا موضوع را به پلیس گزارش کردند.

همزمان با حضور ماموران کلانتری پاسداران به بیمارستان، مرد ۴۲ساله بازداشت و موضوع این مرگ مشکوک به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با تحقیق از این مرد، خانواده آن زن در تجریش شناسایی شدند.

سراغ این خانواده رفته که دریافتند، زن جوان مدتی بود شیشه‌ای شده و زیاد به خانه نمی‌آمده و با این مرد در رفت و آمد بوده است. سه روز قبل متوجه شدند دوباره به خانه او رفته که سراغش رفتند، اما این مرد از حضور دخترشان در خانه‌اش اظهار بی‌اطلاعی کرده بود تا این‌که از طریق بیمارستان متوجه مرگ دختر خود شدند.

متهم پرونده دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: در خانه پدری‌ام در تجریش زندگی می‌کنم. معتاد به هروئینم و پنج سال قبل با زن جوان که شیشه‌ای بود آشنا شدم و با هم در ارتباط بودیم. به دلیل اعتیادش خانواده‌اش او را طر‌د کرده و با من زندگی می‌کرد. چند روز پیش که به خانه‌ام آمد فهمیدم دوستم او را به کمپ برده و از آنجا فرار کرده و نزدم آمده بود. حالش بد بود که او را به دو بیمارستان بردم و بعد به خانه آوردم، اما حرفی نمی‌زد چه اتفاقی برایش افتاده است، او را دوباره به بیمارستان بردم که فوت شد. من در مرگ او نقشی نداشتم.

محمد‌مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: قرار شد پزشکی قانونی علت مرگ این زن را بررسی کند. همچنین تحقیقات از متهم پرونده و خانواده زن فوت شده ادامه دارد.

منبع: جام جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار