سردار رادان رای خود را به صندوق انداخت

فرمانده فراجا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

او پس از انداختن رای خود به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران نیز گفت: همکاران من در پلیس از همان زمان آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری اقدامات لازم برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کردند و از صبح امروز نیز با استقرار در شعب اخذ رای، امنیت این شعب را تامین کرده‌اند. شماری از روسا و فرماندهان پلیس نیز در در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا رای خود را به صندوق انداختند. روند انتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است.

وی با اشاره به آماده‌باش ماموران پلیس در روز رای‌گیری گفت: البته پلیس از همان روزهای نخست شروع فرآیند انتخابات در آماده باش بوده و به وظایف قانونی خود عمل کرده است. امروز نیز همکاران من در شعب اخذ رای سراسر کشور حضور دارند و همانطور که گفتم انتخابات در نظم کامل در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی‌گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.

رادان در ادامه با بیان اینکه دنیا امروز نیز شاهد شگفتانه دیگری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، گفت: برابر گزارش‌های دریافتی حضور مردم در پای صندوق‌های رای عدد قابل توجهی است. در این شرایط می‌توان گفت که امروز رأی ندادن، نوعی خودتحریمی برای مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز اگر کسانی مدعی اظهار نظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق های رأی نظر خود را اعلام کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار