افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان جاسک+عکس

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان، ساختمان جدید دادگستری شهرستان جاسک افتتاح شد.

مجتی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای هزار و ۵۷۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان ساخته شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: رئیس قوه قضاییه در زمینه خدمت رسانی مطلوب بر تکریم ارباب رجوع تأکید ویژه‌ای دارند و قطعاً وجود یک فضای مناسب و در شأن همکاران اداری و قضایی، زمینه خدمت رسانی مطلوب را فراهم می‌سازد.

او ضمن تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های اعضای شورای تأمین، معاونت مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان، فرماندار، شهردار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جاسک و واحد فنی و مهندسی و عوامل اجرایی این پروژه، گفت: یقیناً افتتاح این ساختمان، گامی مهم در راستای ارتقاء و توسعه کمی و کیفی امکانات رفاهی و تسهیل روند دسترسی مردم به خدمات قضایی است.

قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح ها و پروژه‌های عمرانی در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان خود و مراجعه کنندگان فراهم سازد.

این مقام قضایی گفت: امیدواریم بتوانیم با تکمیل و افتتاح پروژه های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در جهت خدمت رسانی مطلوب و تکریم ارباب رجوع به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.
                                                                                                      

افتتاح ساختمان جدید دادگستری جاسک        

                                          

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار