معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مشکل دشمن از عدم شناخت مردم ماست که باعث می‌شود برآوردهایش غلط از آب درآید.

 امیر خلبان عبدالهی در مراسم سان بسیجیان گردان‌های عاشورا و بیت المقدس سپاه ویژه تبریز گفت: اشتباه دشمن این است که قدرت ایمان و اراده مردم ما را با تفکر مادی خود محاسبه می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: تا بسیجیان قدرت ایمان و انسجام درونی را دارند و پشت سر رهبری هستند پیروزی در جنگ‌های سخت هم شامل حالشان است.

وی افزود: امام راحل انقلاب را به بسیجیانی سپرد که مبارز و ولایتمدار هستند و با شجاعت و رشادت تمام در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و اینان نسلی هستند که دفاع از انقلاب را به عهده گرفته اند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین با بیان اینکه تاریخ مبارزات آذربایجان قهرمان با استکبار و استثمار زبانزد همگان است افزود: از چنین مردمی چنان جوانانی عروج کردند و به شهادت رسیدند و پشتوانه عظیمی برای کشور باقی گذاشتند.

امیر خلبان عبدالهی ادامه داد: این دیار و لشکر همیشه پیروز عاشورا شهدای بزرگواری چون شهید آقا مهدی باکری را دارد همچنین شهید تجلایی که در دوره خود مغز متفکر جنگ بود و شهید یاغچیان و دیگر شهدا که مایه مباهات آذربایجان و ایران اسلامی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار