چهارمین همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات کودی شرکت‌های تحت پوشش خدمات حمایتی کشاورزی با هدف معرفی محصولات و نهاده‌های کشاورزی استاندارد برگزار شد.

عباس رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین در حاشیه برگزاری چهارمین همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات کودی شرکت‌های تحت پوشش خدمات حمایتی کشاورزی گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، معرفی محصولات کشاورزی شرکت‌هایی است که با آن‌ها تفاهم نامه داریم تا بدون واسطه امکان دسترسی به محصولات محقق شود.

رسولی افزود: در این مراسم کارگزاران دعوت شده محصولات نهاده‌ای خود را معرفی می‌کنند تا توسط کشاورزان خریداری شود.

وی اظهار داشت: ۱۹ شرکت بخش خصوصی و مجتمع شیمیایی آبیک که تحت پوشش می‌باشد انواع سموم کشاورزی را تولید و به متقاضیان معرفی می‌شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین گفت: شرکت‌های تولیدی و توزیعی نهاده از سراسر کشور از جمله استان‌های کرمان، مشهد، سنندج، قم، گیلان، فارس، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، همدان و قزوین در این همایش حضور داشتند.

رسولی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تامین کنندگان انواع کود‌های شیمیایی و به منظور افزایش راندمان و کیفیت محصولات کشاورزی همچنین رویکرد و سیاست‌های جدید شرکت در جهت حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی شرکت اقدام به انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌های تولیدکننده کرده است.

رسولی تصریح کرد: همچنین در استان قزوین تامین و تدارک ۵۶ هزار و ۹۹ تن کود ازته، ۱۲ هزار و ۵۰۵ تن کو فسفاته، دو هزار تن پتاسه و در مجمع ۷۰ هزار و ۶۰۴ تن انواع نهاده و کود در سال جاری انجام شده است.

وی گفت: در سال جاری ۵۵ هزار و ۳۰۴ تن کود ازته، ۹ هزار و ۵۶ تن کود فسفاته، یک هزار و ۷۶۴ تن کود پتاسه و در مجموع ۶۶ هزار و ۱۱۴ تن انواع کود توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در بین کشاورزان توزیع شده است.

به گفته این مقام مسئول، در سطح کشور با ۹۰ شرکت تولیدی و توزیعی تفاهم نامه امضا شده و این شرکت‌ها قادرند  هزار و۳۰۰ نوع محصول ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.