فرماندار البرز گفت: اقدامات مناسبی برای ساماندهی محور‌های مواصلاتی صورت گرفته و تکمیل پروژه‌های راه سازی در اولویت قرار دارد.

مصطفی غفوری فرماندار البرز در حاشیه بازدید از روستای آقاگیر از توابع بخش محمدیه برای بررسی وضعیت مزارعی که در حادثه حریق آسیب دیده و بررسی پروژه‌های در حال انجام حوزه راه گفت: حادثه بوجود آمده تلنگری هم برای مدیریت بحران و هم سایر مردم بود که در فصل گرما نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: مجموعه مدیران شهرستان البرز از همه ظرفیت‌ها جهت تکمیل پروژه های عمرانی استفاده می‌کنند تا مردم در رفاه باشند، البته حضور و مشارکت مردم در تسریع این پروژه‌ها بسیار موثر خواهد بود.

فرماندار البرز تصریح کرد: اقدامات مناسبی برای ساماندهی محورهای مواصلاتی صورت گرفته که جای تقدیر دارد و قطعاً تکمیل پروژه‌های راه سازی با توجه بر عملکرد مطلوب ارگان‌های ذیربط در اولویت قرار دارد.

غفوری در خصوص خسارات وارده به مزارعی که در حادثه حریق آسیب دیده بود یادآورشد: با توجه به فصل کمیته برنامه ریزی در شهرستان، جبران خسارت کشاورزان روستای آقاگیر پیگیری خواهد شد و امیدواریم روند احیای باغات به نحو احسن انجام شود.

حدود ۸ هکتار از اراضی کشاورزی روستای آقاگیر در حادثه حریق آسیب دیده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار