نشست هم اندیشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق و ذبیح‌الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و تعدادی از معاونانش برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی، هادی معاون راهبردی و مدیریت منابع و سعید شهیادی مدیرکل برنامه ریزی و بودجه و بهادر، مدیرکل حوزه ریاست سازمان بازرسی نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در ابتدای این نشست بیان کرد: در راستای نظارت عالیه معاونت اول بر معاونت‏ها و سازمان‌های تابعه علاوه بر جلسات هفتگی شورای معاونان قوه قضائیه، بنا داریم نشست‌ها و جلسات منظم با روسأی مراکز و سازمان‌های تابعه داشته باشیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در راستای تشکیل جلسه ویژه با سازمان‌های تابعه، در اولین جلسه از رییس و معاونان سازمان بازرسی کل کشور دعوت کردیم تا اقدامات انجام شده در راستای سندتحول و سایر اقدامات ابتکاری خود را مطرح کنند.

نشست هم اندیشی معاون اول قوه قضاییه و رئیس و معاونان سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد

در ادامه جلسه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در این سازمان پرداخت.

وی در سخنان خود به ۴ هدفی که سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی در دستورکار قرارداده اشاره کرد و گفت: پیشگیری از جرایم و سوءجریانها، نظارت الکترونیک هوشمند، برخورد قاطع با مفاسد و حمایت از کارگزاران سختکوش و پرتلاش اهم این موارد بوده است.

خدائیان در ادامه به بیان گزارش تحلیلی و آماری از بازرسی‌های دوره ای، بازرسی‌های فوق العاده و بازرسی‌های ویژه پرداخت و افزود هم در زمینه بازرسی و هم در زمینه هشدار و اخطار به دستگاه‌ها و همچنین تعامل و هم اندیشی با دستگاه‌های اجرایی، فعالیت سازمان بازرسی مثبت و روبه رشد بوده است.

در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مصدق با تشکر از گزارشی که رییس کل سازمان بازرسی در جلسه ارائه و مطرح کرد، گفت: وقتی عملکرد سازمان بازرسی کل کشور در سال‌های اخیر را با سال‌های گذشته مقایسه می‏کنیم متوجه پیشرفت جهشی این سازمان می‌شویم.

وی افزود: راه اندازی سامانه‌های الکترونیکی و استفاده از آن‌ها جهت پیشبرد امور در سازمان بازرسی کل کشور اقدام شایسته‌ای است که صورت گرفته است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: با توجه به عملکرد و تکالیفی که هرساله به قوه قضاییه اضافه می‌شود، باید بودجه لازم هم برای امور جدید دیده شود، در این خصوص مشکل جدی داریم و جلسات متعددی با دولت داریم که انتظار داریم این مسایل دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار