مربی علی اکبری گفت: این فایتر با هوش خود از ترکیب کشتی و بوکس برابر حریفان خود استفاده می کند.

علیرضا استکی مربی علی اکبری درباره  برد  این فایتر برابر حریف کانادایی اش در چارچوب مبارزات سازمان وان چمپیون شیپ اظهار کرد:  علی اکبری آذر ماه سال پیش بازی کرده بود و چند ماه بازی نکرده بود که چند روز پیش  برابر حریف کانادایی پیروز شد. او با پیروزی در بازی بعدی کمربند می گیرد که صددرصد نیست اما احتمالش هست. 

او افزود: علی اکبری نشان داد که با برنامه پیش می رود.او کشتی گیر قهاری هست و در کنار آن هم بوکس و بقیه رشته ها را هم تمرین می کند و برای دفاع و ضدحمله از بوکس استفاده می کند و برای بردن حریفان از کشتی استفاده می کند و این نشان دهنده هوش است که یک ورزشکار از پتانسیل خود بهتر  استفاده می کند. 

استکی  گفت: همه بازی ها هم با برنامه شرکت می کنیم  چه الان که یک نفر باشد و چه با ۱۰ نفر کار کنم. امیر یک نفر هست و برنامه ریزی می کنیم و بعد حریفش یک ماه قبل مشخص می شود و روی نقاط ضعف حریف ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه کار می کنیم. خودش هم ورزشکار حرفه ای است و بیشتر پیگیر هست تا آنالیز شود. 

او درباره حمایتی از علی اکبری صورت می گیرد، گفت: به هر حال فدراسیونی در ایران  وجود دارد که ارتباطی به کار علی اکبری ندارد.به هر حال با این شرایط، حمایتی صورت نمی گیرد اما ما از ورزش مملکت یک جورایی حمایت می کنیم و با بردن حریفان  و اهتزاز پرچم کشورمان خوشحال می شویم . این رشته علی اکبری است و یک تنه جلو می رود و در آینده هم بهتر هم می شود. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
باعث افتخار و مباهات هستن آقای علی اکبری
ممنون وسپاسگذار آقای استکی هم هستیم که پرچم ایران را همیشه بالا میبرند
آخرین اخبار