واگذاری انشعاب موقت برق به هیات‌های عزاداری استان مرکزی

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از واگذاری انشعاب موقت برق به هیات‌های عزاداری این استان در ایام محرم خبر دارد.

علی عزیزآبادی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مسئولان هیات‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌توانند ضمن مراجعه به مدیریت‌ها و اداره‌های تابعه توزیع برق نسبت به ثبت‌نام و اخذ انشعاب موقت برق اقدام کنند و از اخذ انشعاب برق به صورت خودسرانه، غیراصولی و غیرایمن بپرهیزند و از سیم‌کشی‌های برق غیراصولی و غیرایمن در مسیر تردد عزاداران و شهروندان خودداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن دمای هوا در این فصل از سال و نیاز به استفاده از سیستم سرمایشی در مساجد و تکایا، لزوما باید مدیریت مصرف برق به عنوان سرمایه ملی مد نظر قرار گیرد.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: تکایا و هیات‌های عزاداری از روشن گذاشتن بی‌مورد چراغ ها، پروژکتورها و لامپ‌های پرمصرف در طول روز اجتناب کنند و برای تامین روشنایی محل‌های برپایی مراسم به جای لامپ‌های پرمصرف از لامپ‌های کم‌مصرف یا ال ای دی استفاده کنند.

عزیزآبادی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، توجه به نکات ایمنی در برپایی خیمه و موکب‌ها و پاتوق‌های ویژه عزاداری، به ویژه موضوعات مرتبط با برق ضروری است.

وی، از مسئولان تکایا، مساجد، حسینیه‌ها و دسته‌های عزاداری سالار شهیدان تقاضا کرد، در راستای رعایت نکات ایمنی از برپایی و نصب داربست در مجاورت شبکه‌های برق‌رسانی، نصب پرچم، بنر و پوستر بر روی پایه‌های شبکه‌های توزیع برق خودداری کنند.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: کارکنان صنعت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری برای تامین برق مطمئن و پایدار هستند، لذا درخواست می‌شود که در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی یا مواجهه با خاموشی، از دستکاری در تجهیزات برق‌رسانی منصوبه به ویژه کنتور و تابلو برق پرهیز کرده و مراتب را از طریق راه‌های ارتباطی نظیر شماره ۱۲۱ اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

بیش از ۷۷۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
از اموال عمومی نباید در مجالس عزای امام حسین استفاده شود