افزایش ۵۲۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان: طول شبکه توزیع برق استان در دو سال گذشته از ۲۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر به ۲۱ هزار و ۱۵۶ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: طول شبکه توزیع برق استان در سال ۱۴۰۰ به ۲۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر رسید که این رقم هم اکنون به ۲۱ هزار و ۱۵۶ کیلومتر افزایش یافته است.

محمودی افزود: توسعه مرکز پایش هوشمند، مدیریت موثر بار در شرایط عادی و پیک، مدیریت موثر ولتاژ استاندارد، سرعت عمل در بررسی نتیجه و بازخورد عملیات گروه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم تاکنون عنوان کرد.

او گفت: تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان مرکزی برقدار هستند و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی ۱۰۰ درصد است و یک‌هزار و ۱۶۶ روستای این استان از نعمت برق برخوردارند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه تعداد مشترکین برق در استان مرکزی از ۷۶۸هزار مشترک به ۸۱۰هزار مشترک رسیده است، افزود: دردولت سیزدهم ۴۲هزارمشترک تاکنون به مشترکین برق این استان اضافه شده است.

محمودی با اشاره به اینکه تعدادپایه روشنایی معابر در سال ۱۴۰۰به میزان ۲۲هزار پایه بوده است، گفت: این تعداد هم اکنون با افزایش ۱۶ هزارو پایه به ۲۳هزارو ۶۰۰پایه رسیده است.
او گفت: تعداد کنتور‌های هوشمند نصب شده در استان در آغاز دولت سیزدهم ۱۳هزار کنتور بوده است که بانصب ۵۶هزار کنتور هوشمند این رقم تاکنون به ۶۹هزار کنتور هوشمند رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: اجرای طرح بهارستان در ۷۰۰ روستا، افزایش ۷۴۳مشترک کشاورزی و ۷۲۸ مشترک صنعتی، نصب ۱۷۰دستگاه کلید فشار متوسط ونصب ۱۲۸۳پست هوایی و زمینی از دیگر اقدامات صورت گرفته توزیع برق استان مرکزی در دولت سیزدهم بوده است.

برچسب ها: توزیع برق ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.