رضا شریفی امروز چهارشنبه ۲۸ تیر در حاشیه بازدید سرزده از شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییر وظایف شرکت مخابرات اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل در عرصه مخابراتی استان عدم توجیه مدیران استانی نسبت به تحولات و تغییرات پیش آمده در این حوزه است.
وی با اشاره به ذهنیت عمومی در سطح جامعه بیان داشت: هنگام به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی؛ مسئولان و عامه همچنان شرکت مخابرات را مسئول میدانند، البته فرهنگ سازی در سطح نخبگانی برای آشنایی با عملکرد اصلی شرکت مخابرات در حال انجام است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات شرکت مخابرات در بخش زیرساختها با استفاده از ظرفیتهای استان برای رفع این مشکلات، مسئولان استانداری و مجموعههای مختلف در کنار شرکت مخابرات خواهند بود.
وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییرات شرکت مخابرات در سال ۸۸ و اجرای نامناسب این تصمیمات که سبب کاستیهایی در ارائه خدمات به مشترکین گردیده است، اشاره کرد.
شریفی در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات و رسیدگی به نارضایتیهای عمومی که از وظایف حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است، بر لزوم پیگیری نارضایتیهای عمومی در زمینههای مختلف تاکید کرد.
وی در ادامه بیان کرد: نارضایتیهایی درحوزه مخابراتی وجود دارد که رفع این نواقص و کمبودها جزو اولویتهاست.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به تاثیر تقویت هویت ملی و اسلامی در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: وقتی نتوانیم احساس تعلق اجتماعی و احساس تقویت هویت ملی اسلامی در بین جامعه و نخبگان مان داشته باشیم، تقریباً نمیتوانیم خدمات مورد نظر را در سبد اعتماد و رضایت عمومی بیاوریم.