افتتاح اورژانس اجتماعی در بیضا

مدیرکل بهزیستی فارس از افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان بیضا خبر داد و گفت: در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ تماس با اورژانس ۱۲۳ بهزیستی استان برقرار شده است.

 محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به آغاز به کار اورژانس اجتماعی شهرستان بیضا، اظهار کرد: مانور سراسری نیرو‌های اورژانس فارس نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد. 

او، کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در بحران‌ها، از جمله بحران‌های فردی، خانوادگی، خشونت و اجتماعی را از وظایف و فعالیت‌های اورژانس ۱۲۳ برشمرد و گفت: خط تلفن ۱۲۳ پاسخگوی تماس‌های مردمی در رابطه با مسائل و آسیب‌های اجتماعی است و در ۳ ماهه اول امسال بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ مورد تماس با اورژاس ۱۲۳ بهزیستی برقرار شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر نیز از خدمات تیم سیار اورژانس اجتماعی استفاده کرده اند، افزود: تخصصی، به موقع بودن و در دسترس بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات اورژانس اجتماعی است تا از این طریق ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف بهزیستی محدود به زمان و مکان خاصی نباشد.

 مدیر کل بهزیستی فارس تصریح کرد: افراد دارای اختلافات حاد خانوادگی، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا خودکشی کرده اند، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده، موارد مربوط به سالمند آزاری، معلول آزاری و سایر خشونت‌های خانگی، کودکان کار و خیابان، افراد دارای اختلال هویت جنسی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند همگی گروه‌های هدف خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار