افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان نایین

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: اورژانس اجتماعی در شهرستان نایین به عنوان هجدهمین شهرستان استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مرضیه فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در آیین افتتاح اورژانس اجتماعی نایین گفت: سال‌ها در شرق استان با فقدان اورژانس اجتماعی مواجه بودیم که با پیگیری‌های مسئولین شهرستان نایین این اتفاق سبب شد تا در نایین راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی مصوب شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان این‌که اورژانس اجتماعی در شهرستان سمیرم، بهارستان و تیران سال گذشته راه‌اندازی شده است، افزود: در سال ۹۷ مجوز برای راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان نایین صادر شده است.

او با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی یک مرکز مداخله و شناسایی آسیب‌های اجتماعی است گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی در نایین می‌تواند نقش موثری را در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم در شهرستان داشته باشد.

فرشاد در ادامه اظهار کرد: راه‌اندازی اورژانس اجتماعی دلیل بر افزایش آسیب‌های اجتماعی نیست بلکه مطالبات مردمی و دغدغه رفع آسیب‌ها است، در شهرستان نایین با توجه دغدغه و مطالبات مسؤولان و با حمایت خیران اورژانس اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: اورژانس اجتماعی نایین به عنوان هجدهمین اورژانس اجتماعی است و تنها اورژانسی است که با ده نفر نیرو آغاز به کار کرده است.

فرشاد در پایان گفت: اورژانس اجتماعی به نیاز‌های پیشگیری پاسخگو خواهد بود یعنی در ساختار خودش مداخله را خواهد داشت که امید است همه مسئولین و مجموعه در این راستا همراهی کنند.

انتهای پیام/م

 

افتتاح اورژانس اجتماعی نایین

برچسب ها: بهزیستی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.